Olyan fejlesztések történtek a Távhőnél, hogy Ózd már a jó példa, ahonnan tanulni akarnak

Megosztás

Ennek érdekében egri szakemberek érkeztek Ózdra tanulmányútra, mert országos hírnévre tett szert, hogy itt mennyire a lakosság igényein alapuló, szervezett megoldással működik a Távhő.

Egerből, az EVAT Vagyonkezelő szakemberei jöttek tanulmányozni az Ózdi Távhőnél zajló fejlesztéseket, és megismerni az egyedülálló Ózdi Központi Ügyfélszolgálatunkat. Elmondásuk alapján ők sem tudnak még egy ilyen szervezett és lakosság igényein alapuló megoldást, nagyon tetszett nekik. A Távhőnél pedig több olyan fejlesztés is történt a közelmúltban, amivel az egri előtt járunk – osztotta meg olvasóival a közösségi médiában Janiczak Dávid polgármester.

Tanulmányútjukon több olyan megoldást is megismerhettek, amit a későbbiekben Egerben is szeretnének majd megvalósítani.

Az ÓKÜSZ-ben minden ózdi elintézheti az összes önkormányzati, polgármesteri hivatali, valamint közüzemi ügyét, ha csekket kell befizetni, a helyben elérhető postán azt is megteheti. Mindezt egy helyen, kulturált, modern körülmények között, talán országos szinten egyedülállóan.

Büszke vagyok rá, hogy Ózdon olyan eredményeket értünk el az eltelt közel 10 évben, amit már nálunk sokkal gazdagabb és felkapottabb városból is elismernek és vezetői szintű delegáció érdeklődik a megoldásaink iránt!” – fejezte ki örömét Janiczak Dávid.

Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Kapcsolódó cikkek